Merhabalar. Site adresim: engcourse.net . Adsense'ye 2 kere başvurdum ilk başvurunun bekleme aşaması başlamıştı aradan 2 - 3 geçti adsense durumu konrtol etmek için giriş yaptım fakat tekrar baştan başvuru aşamasına gönderdi ve herhangi red veya onay cevabı almadım. 2. başvurumda da aynı sonuçla karşılaştım. Sizce sorun ne olabilir ?