yazın yazın.. kaçak satanları. fatura kesmeyenleri bilelim. şikayet edelim iyi olur güzel olur.
hocam ben fatura alıyorum yukarıda yazdıkalrımdan usulsuzce olanları yazmayız zaten. oenmli olan yıla cıkarken bakacagım nerede hangi istasyon dah cok kullanılmıs diye