Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Model 1 ve Model 2 gerçekten çok süper mesajım bulunsun
Evet güzel modellerdir oldukça rağbet görüyor hele Model 1'i bende kullanıyorum.

Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Model 7'nin lacivert olan rengi varsa pm alabilirmiyim.
Malesef lacivert modeli mevcut değil hocam.