1 euro yatırmış 3 lira 40 kuruş paypal hesabıma
ama şöyle bir durum var ben para gönderirken özür dileriz şuan ödemenizi yapamıyoruz gibi bir uyarı veriyor.
mail attım 4 gün oldu hala dönmediler ne yapmam gerek para gönderiyordum derken bugün 5.ci kişiye gönderemedim
hesap onaylanınca bu sorununda otomatik kalkması gerekmiyormu ?
para göndermeme sebebinin onay işiyle alakalı olduğundan eminmisiniz ?