dupdis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modül ingilizce türkçe değil bildiğim kadarıyla ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
cevirmek o kadar zor olmamasi gerek. panelden cevrilir