Konu
ASP.NET Ekibi Kuralım
10-01-2014, 13:11:18
#3
netustad
perasis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi fikir,
katılmak isterim,
tşk.
Tabiki neden olmasın... Bilgileri PM atarmısınız?
İsim Soyisim :
Bulunduğu il :
Skype :
aspx konusunda kendine 10 üzerinden verdiği puan:
Var ise Referanslar :