Merhaba Arkadaşlar;

aspx (C#) .net

ASP.NET üzerine bir ekip kurmayı teklif ediyorum. Sizde biliyorsunuz ki asp yazarı piyasada çok fazla yok. fazla olmamasından dolayı da gerektiğinde çok tercih sebebi olabiliyor.

Kütüphanelerinin çok kapsamlı olmasından dolayı da En kral aspx yazarı arkadaşımız dahi %100 bu işin hakimi olamıyor.

Size teklifim bir asp.net (C#) ekibi kuralım derim. Bazı Projeler var. Bu projeler takım işi. birbirimizin eksiklerini tamamlayarak ve giderek daha da geliştirerek gitmek için Kemik bir ekip kurmayı istiyorum.

Ekip arkadaşlarının Ankarada ikamet etmesi tercih sebebidir. Yeri geldiğinde bir araya gelip fikir alışverişi. bilgi paylaşımı yapılabilmelidir.

Bu bir iş ilanı gibi algılanmış olabilir. Hali ile de ücret de akıllarında soru işareti oluşturmaktadır.

Ücret konusu şöyle. Ekip kurma amacımız kendimizi ileriye taşıma ve geliştirme.
İlk amacımız bu. Daha sonra Ortak yapılan Projeler de çözüm ve yazılım ortaklığı. hali ile de zamanla kazanç...

Ekip sayısı max: 5 kişi. (Bir kişi de Tasarımcı..)
Bilgi seviyesi: Orta ve İleri.

Katılmak İsteyen Arkadaşlar
İletişim bilgilerini PM atarlarsa sevinirim.
İsim Soyisim :
Bulunduğu il :
Skype :
aspx konusunda kendine 10 üzerinden verdiği puan:
Var ise Referanslar :


Profesyonellik yolundaki ilk adım....