crazyboy14055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi dönem iyi tutmuştu birkaç site o script sanırım ilgilenilirse yine ilgi görebilir ama otolike kelimesine domain alıp organik üye çekilebilen bir site yapmak işten anlamayan herkes sitenin otolike üye çektiğini düşünür ve siteden uzaklaşır benim görüşüm

Güzel bir logo yapılabilir veya yazı olacaksa da arka plan renginin üstüne olsun arka planı olmayan bir resim yaparsan png olarak onu koyarsan daha hoş durur siteyi çok amatör gösteriyor sol üstte ki site ismi logo yeri.
değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim hocam domaini organik hitinin düşmesinden korktuğum için değiştirmeyi düşünmedim. Tasarıma gelince bakalım siteyi biraz hareketlendireyim çok daha güzel tasarımlar planlıyorum site için. Ama sistem çok mükemmel işliyor. İyi bir logo yaptırayım dediğin gibi sayın hocam.