bi dönem iyi tutmuştu birkaç site o script sanırım ilgilenilirse yine ilgi görebilir ama otolike kelimesine domain alıp organik üye çekilebilen bir site yapmak

işten anlamayan herkes sitenin otolike üye çektiğini düşünür ve siteden uzaklaşır benim görüşüm
Güzel bir logo yapılabilir veya yazı olacaksa da arka plan renginin üstüne olsun arka planı olmayan bir resim yaparsan png olarak onu koyarsan daha hoş durur siteyi çok amatör gösteriyor sol üstte ki site ismi logo yeri.