google odaklı değil de kullanıcı odaklı düşünmek lazım

ne yaparsan kullanıcı sitende daha çok vakit geçirir, daha yararlı olur, bunu başarırsan google da seni ödüllendirir..
aynen öyle hocam işi kısaca özetlemişsin

Kullanıcı odaklı yapılan site çok önemli bunu google gerçekten çok daha iyi anlayabiliyor