2013 Ocak ayı nasıldı? Hatırlayan var mı? Şubat'ta düzelir mi?

hocam bu sorunun tipa tip aynisi gecen yilki konuda

onada yazmistim simdi sanada yazayim her yil ( en azindan 4 yildir sahit oluyorum) yeni yil sonrasi ocak subat tbm ler duser.. Buyuk firmalar yil sonu kapanis yeni yil baslangic ekonomi, butce ve reklam harcamalari gibi plNlamalari yaparlar.. Subatta cok bi duzelme olmaz ama martta eski haline doner..