8 ocak 2014 tarihli gezintiler kontrol edilmiştir. Süreler kısa verim düşük. Yakın zamanda yorum bölümü olan sitelere 1 yorum şartı getirmeyi de düşünüyorum arkadaşlar. Ayrıca grup sayısını 10 ile sınırlandırıp herkesin 2 site ile bu gezintiyi yapacak şekilde düzenleme de düşünüyorum. Bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim?