Arkadaşlar taslak olarak kaydettiğim bir mesajım vardı aynı kullanıcıya bir mesaj daha göndermek isterken onu da taslak kaydetti ve ilk taslak silindi ihtiyacım olan bir sms taslağıydı onu kurtarma imkanım var mı ?