bence adam gayet kibar bir şekilde uygun yaklaşımla yazmış. sonuçta kücük bir işletmenin sahibi ve kendide böyle bir duruma maruz kaldığın için üzgün.. belkide kötü hissettiği için en azından %50 gibi bir rakamını geri iade etmeyi düşünmüş. bilerek yaptığını düşünüyorsanız parayı almayın ve yorumu silmeyin. ama yazdığım gibi bir durum söz konusu ise ilgisi için geri dönüşünüzü yapın derim.