Hocam ürün 2 gündür sıkıntısız çalışıyor ama dediğim gibi class ı anca 4-6 arası bişeydir çok yavaş kopyalama hızı ve fason üretim olduğu aşikar.
20 TL ye 32 GB lık Micro SD hafıza kartı aldık, iyi veya kötü benim işimi görüyor

ama kaliteli değil o ayrı mesele.
5 doları al yorumu da silme ben olsam böyle yapardım. Çünkü az para ödememişsiniz ayrıca çinlilerin her ürünü böyle abartı özelliklerle dolu hak ediyorlar.