abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben olsaydım o paraya o ürünü almazdım.
Hocam ürün 2 gündür sıkıntısız çalışıyor ama dediğim gibi class ı anca 4-6 arası bişeydir çok yavaş kopyalama hızı ve fason üretim olduğu aşikar.

20 TL ye 32 GB lık Micro SD hafıza kartı aldık, iyi veya kötü benim işimi görüyor ama kaliteli değil o ayrı mesele.