NAVIGATOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası çekincem firmaların bir süre sonra kapanıyor olması. Yoksa fiyatlarınız oldukça makul.
R10 piyasasına yeni giriş yaptık bu yüzden buradan bizi yeni tanıyor olabilirsiniz. Kullandığımız donanımlar ve ip'ler tamamen kendimize aittir. Biz bir yere gitmeyi düşünmüyoruz.