Konu
2014 Yılı Düşüşle Başladık
08-01-2014, 09:18:32
#56
Tha
Boyner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz düzelme var neydi o ilk 3 4 gün çok garip düşüş, umarım dahada güzel olur....
bvende 1 i neyse şuandada o
hit arttı özel reklamlar azaltı kaznaç artacağına azaldı