WETasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler. Fakat Windows8 Kurmadı
hocam windows 8 diyince tüylerim diken diken oluyor. kullanmayın şu 8 i. protesto edin windows'un Millenium Editiondan bile daha kötü yahu

konuya gelecek olursak. Faydalı çalışma olmuş. ne kadar işe yarar bilmiyorum ama karşılık beklemeden yapılan herşey hoşuma gider.

Tebrik ederim.

Belki ileride filtreleme filanda eklerseniz resimleri daha da ilginç hallere getirmek mümkün olur.

Mesela geniş açıyla çekilen kameradaki gibi köşeleri ovalleştiren, resmi mirror ile ters çeviren şeyler faydalı olur gibime geliyor.

kolay gelsin.