Arkadaşlar 8tane cümle kurmam gerek cok acil. Google'de tam çevirmiyor anlayan lütfen pm...
Ders işlenirken arkadaşlarımızla konuşmamalıyız.
Ders işlenirken çöp atmaya gitmemeliyiz.
Sınıfa girirken kapıyı çalmalıyız.
Söz alarak konuşmalıyız.
Tenefüste tahtayı karalamamalıyız.
Okul panosuna zarar vermemeliyiz.
Okulda Sigara içmemeliyiz.
Okulda Kavga etmemeliyiz.
Yardımcı olabilicek arkadaşa şimdiden teşekkür ederim.