clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam 3gli istiyor yoksa dediğin doğru ama bilinen markaların 3gli modelleri çok pahalı. 3gli olupta sim kart girişi olanlarda pek yok. harici 3g olanlar var. oda arkadaşın işini görmez sanırım. benim önerdigim sim kart girişli fiyatta uygun. bende alıcam araştırıyorum daha.
538 liraya var hocam 3g li
http://www.akakce.com/tablet/en-ucuz...ti,860517.html