ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam markasız tablet almayın aldırmayın. ben onları çöplük olarak görüyorum. markasızdan kastım bilinmeyen markalar. ya gidin samsung alın ya da apple. samsung'un 400 liralık modelleri var. apple'ın da minileri 600-700 lira. emin olun fazla para vermeniz zarar anlamına gelmeyecek. kalite satın alıyorsunuz uzun ömürlü aletler.
adam 3gli istiyor yoksa dediğin doğru ama bilinen markaların 3gli modelleri çok pahalı. 3gli olupta sim kart girişi olanlarda pek yok. harici 3g olanlar var. oda arkadaşın işini görmez sanırım. benim önerdigim sim kart girişli fiyatta uygun. bende alıcam araştırıyorum daha.