hocam markasız tablet almayın aldırmayın. ben onları çöplük olarak görüyorum. markasızdan kastım bilinmeyen markalar. ya gidin samsung alın ya da apple. samsung'un 400 liralık modelleri var. apple'ın da minileri 600-700 lira. emin olun fazla para vermeniz zarar anlamına gelmeyecek. kalite satın alıyorsunuz uzun ömürlü aletler.