ben artık facebook'un deneme yanımla yaptığını düşünmeye başladım. Umarım Mart ayında yeni tasarıma geçerken yaptıkları bu işlemin sayfalara zarar verdiğini ve daha çok reklam gelirinden ziyade daha çok kullanıcı kaybına yol açacağını farkedip geri adım atarlar. Kaliteli bir çok facebook sayfasındaki interaktif ortam neredeyse kayboldu. Sürekli takip ettiğim sayfalara artık ulaşamıyorum duvarımda göremedim için. Arayıp bulmakta zor oluyor adlarını ezbere bilmediğim için. Bu durum sayfa sahiplerinin hoşuna gitmediği gibi, onlara da reklam geliri olarak düşüş yaşatıyor. Para kazanamayan sayfa sahibi de hayrına sayfasını güncellemeyeceği için kullanıcı kaybını daha çok yaşıyor. Facebook'ta sabah kahvesini yudumlarken haberlere ve ilgilendiği sayfaların paylaşımlarına ulaşamayan kişi de facebook'a artık girmemeye başlıyor. Buna %100 eminim facebook'un son 2 ayda yaşadığı kayıp kesinlikle maddi olarakta ölçülebilir olacaktır ve Mart ayındaki tasarım güncellemesi ile eskiye dönecektir. Umut ediyorum