LinkTL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Program keylogger değildir. Sadece tarayıcı ana sayfasını değiştiren basit bir program sistemine sahiptir. Hiçbir şekilde zararlı bir yazılım değildir. Bahsi geçen program kazanç noktalarımızdan önemli bir parça. Bu sebeple bundan vazgeçmek istemiyoruz. Bunun yerine Otomatik indirmenin olmadığı Link.im servisimizi kurduk.
O benzer programlar tarayıcı anasayfasını değiştirirken ne yapıyorlarsada saatlerce uğraşmadan eski haline gelmiyor bir türlü.

Yeni sisteminiz hayırlı olsun.