cadde25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam birazdan gezintileri kontrol etmeye başlayacağım. Gezintiniz sorunsuzsa gruba alacağım.
YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün r10 'a girişte problem vardı bu sebebten ötürü gezinti yapamadım. Lütfen kusura bakmayın. Bugün eve gittiğimde problem olmaz ise hem bilgisayarımdan hemde sunucudan gezinti yaparak telafi etmeye gayret göstereceğim. Şuan firmada olduğumdan dolayı gezinti yapamıyorum.
Hocam mazeretimi söylemişim. Eve geldim sunucudaki bilgisayar ile yazdığım bilgisayar ile konuya girdim çift gezinti yapacaktım. Ama siz konuda pasife almışsınız sitemi. Gezintilerde benim kadar özen gösteren varmıydı ? Açıklamamı yazdığım halde böyle yaptınız ?