GSDreamer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Objektif bir şekilde yorum yapmak istiyorum .

Neden exe uzantılı yani keylogger olabilecek dosya reklamı alıyorsunuz acaba ?

Botnetciler bile bu reklamı verebilir ?

Ben virüslü diye kısaltma kullanmıyorum.

Emin olun bu tarz reklamlar almayın daha fazla müşteri potansiyeliniz artacaktır ve kazancınız çoğalacaktır.

Saygılarımla.
Program keylogger değildir. Sadece tarayıcı ana sayfasını değiştiren basit bir program sistemine sahiptir. Hiçbir şekilde zararlı bir yazılım değildir. Bahsi geçen program kazanç noktalarımızdan önemli bir parça. Bu sebeple bundan vazgeçmek istemiyoruz. Bunun yerine Otomatik indirmenin olmadığı Link.im servisimizi kurduk.