Dün r10 'a girişte problem vardı bu sebebten ötürü gezinti yapamadım. Lütfen kusura bakmayın. Bugün eve gittiğimde problem olmaz ise hem bilgisayarımdan hemde sunucudan gezinti yaparak telafi etmeye gayret göstereceğim. Şuan firmada olduğumdan dolayı gezinti yapamıyorum.