Eger siz domaini .com uzantisindan once alip marka tescili yaptiysaniz kesinlikle alirsiniz.
Kesinlikle deyipte boş beleş konuşmayın. WIPO'ya da gitse ALAMAZ.
Alan adını ilk kim aldıysa onundur. İster kullanır, ister kullanmaz, isterse illegal işler peşinde koşar.