Merhaba arkadaşlar elimde karışık konulu, yüksek miktar da özgün makale var. siz diyin 3 k ben diyim 10k. En düşüğü 100 kelime makalelerin. Şimdi bir site açmadan, makaleleri blogspottan yayınlasam iyi yerlere gelebilirmiyim yada sitemi açmalıyım. Hangisi daha avantajlı ?

Birde diyelim blogspot açtım ve site tuttu, 301 çekme şansım varmı, normal siteye ?