Biende 2013 son dakikaları ve 2014 açılışında burdaydım yani resmen yeni yıla r10 da girdim

konuya mesajımızda yazdım yeni yıldan beklentimiz ve temennimizi, fakat bugüne kadar bu hediye mevzularından herhangi birşey alamadığımız gibi yine birşey alamadık sanırım....