Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
02-01-2014, 17:02:17
#491
aslantr
Keyfe vereceğim denmiş ama sonradan güzel yorumlara verileceği söyleniyor. Yılbaşında burda olanlar kazanacak denmeseydi keşke. Çekiliş daha mantıklı herzaman.