Mutlu Yıllar R10.NET Ailesi...
Allah mutlu,huzurlu ve bol kazançlı bir yıl nasip etmesi dileğiyle.
Kodlarla dostluğunuz hiç bozulmasın syntax hataları çıkmasın yeni yılınız kutlu olsun
Bu devirde herkes hep ''ben'' der.
Kimisi gönülden kalender
Yaşam dediğin böyle işte...
Kimi Gelir Kimi Gider Fakat R10 Ailesi Hep BÂKİ ...
Sanal Ailemin Yeni Yılını Kutluyorum...
Saygılarımla '' GsDreamer ''
Yeni yılın herekese sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesini dilerim. Neşe dolu yıllar!
Cenab-ı Allah 2014de 2013ü aratmasın, R10 ailesine ve tüm Türk milletine Sağlık Afiyet ve Mutluluk getirsin... Hep beraber nice Mutlu senelere.
Herkese Mutlu Yıllar

[E]n çok seni sevdim [R]akiplerini hep geçtin [S]enden tek bir şey istedim [A]rtık verebilirsin, [N]erde Gold Üyeliğim?
Ready
1...
0...
New
@ Years
Tüm R10 Belediyesi Çalışanları, Üyelerine ve Ailelerine Mutlu yıllar..
Acıların değil Yılların yenilenmesi dileğiyle..
Sağlık, Mutluluk, Huzur dolu seneler diliyorum herkese..
(
rokitaya dansöz kıyafeti giydirecektimde tasarımdan anlamıyorum)
Ve mutlu son havai fişekler r10nun içinde patlıyor herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım
Kazasız belasız bu seneyide geçirelim, herkese sevdikleriyle birlikte iyi ve mutlu yıllar geçirmesini dilerim.
Özellikle
@**********; Ersan hocama
<?php
$yil = 2014;
for($i=0;$i<=$yil;$i++){
echo $i."<br>";
if($i == $yil){
echo 'Mutlu Yıllar r10.net

';
}}
?>
Konuya yazım hızı rekorudur bu...
Mutlu yıllar r10
Mutlu neşeli güzel kımıl kımıl yeni bir yıl geçirmeniz, hep mutlu olup hep gülmek için yeni bir yıla merhaba derken sevdiklerinizle beraber olmanız dileğiyle.
Cümleten nice yillar. Kıymetinizi bilin. Batarya % 1
Yeni yılda eskiyi açmayacak insanlar diliyorum, yeni yol alanlar diliyorum, yeni umutlar diliyorum, yeni sevinçler diliyorum, yeni mutluluklar diliyorum, yeni başarılar diliyorum, yeni arkadaşlıklar diliyorum, yeni dostluklar diliyorum, yeni maceralar diliyorum, yeni bir dünya diliyorum ve en önemlisi yeni bir insan olma fırsatı diliyorum.
Amin inşAllah dilekleriniz-dualarınız gerçekleşir Ersan hocam
Bizde sabahtan beri diliyoruz ama Allahım Ersan beyi dürtmüyor bir gold ver demiyor şu garibana
biz ne hediye aldik.
hani biletlerimize amorti bile vurmamişken bari :P
gold olaydik iyidir tesseli ödülü
@**********
alın size

devamı gelecek henüz okumadığım yorumlar var