mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fontları googledan değil de kendi ftpnizden çekseniz? bizde de aynı durum var, yarın kendi ftpden çekmeyi deneyeceğim.
bende deneyeyim yarın