sorun olmaz hocam, ben başıma geleni anlatıyım bende acer servisine gönderdim, benimde laptopun köşesi kırıktı. ama laptop ısınıp kapanıyor diye gönderdim garantiye. neyse gitti garantiye geldi soğutucuyu fanı değiştirip içinin tozunu alıp göndermişler. gönderdiklerinde laptopun yanında bir kağıt vardı. kağıtta neleri tamir ettiklerini/değiştirdiklerini yazmışlar.
ek olarak da kullanımdan kaynaklı kılcal çizilmeler ve sol üstü köşesinde bir kırık var yazıyordu.
yani sorununuz onunla alakalı değilse sorun olmuyor.onlar gerekli kolaylığı sağlıyorlar.