Konu
R10.NET 2014 Yılbaşı Programı
01-01-2014, 21:39:23
#447
Six Pack
MESKO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne yani şimdi biz boşunamı üst üstte f5 çektik
20'14 girdiğimiz için 14 kişiye de Gold üyelik
ilk 14'de girdim, Ben Gold u isterim
14 kişiye gold üyelik demiş ilk 14 kişi dememiş farkındaysanız