AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...
Agresiflik olarak belirtmedim öyle olsa diğer gelen her mesajlarada ayrı ayrı cevap verir konuyu karıştırır herkese bir laf sokar senin dediğin gibi yüzyılın patronluğunu taslardım ama öyle bir sıkıntım yok benim

sadece işim yoğun bundan dolayı teklifi olan varsa belirtsin diğer türlü konu meşgul edilmesin dedim konuda bak satım harici herkes bir şeyler yazmış gördüğün gibi. Cezası var, kimse satmaz, satan varsa banada satsın vs vs... yazdığım halde böyle yazmasam bir de sen düşün.

Ben alıyorum satan varsa teklif verir satar, satan yoksa da konuya yazmasına gerek yok.