LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teklifiniz varsa belirtin yoksa meşgul etmeyin.
Bende hasta oluyorum bu tavırlara he... Kardeşim adam size bu işi yapan kişiler olarak problem olacagını soyluyor, biri de diyor ki avrsa bu hizmei veren biz de vds alıcaz diyor, arkadas sankı kufur etmısler gıbı bi afra tafra.

Yazmayacaktım kusura bakmayın da sankı trilyonalr harcayacaksınız da, adamlar size muhtac ta buyuk patronsunuz. Hayatından cok zaman caldılar degil mi?

Sonra acıyosunuz konu ben sordum evet xyz izin avr dediler ama sonra sitelerim kapandı, neymis host firmasına ikayet gelmis falan filan. Size de olacak olanın bu oldugunu belirtmeye calısmıs arkadaslar, kac tane boyle konu var.. Arkadas hemen bi agresiflik hemen bi geri parlama...

Tekrar soyluyorum kisiel degil artık bu tarz konular o kadar cok olmaya basladı kı herkes buyuk patron gıbı konusuyor, herkesin bi tavırları degisti... İsterseniz kızın, sorun degil...