Güzel bir eğlenceden sonra şimdi eve geldim. Gerçi kızım biraz daha büyük olsaydı ( 9 aylık ) daha fazla kalırdık Herkesin yeni yılı kutlu olsun. Nice sağlıklı, mutlu ve huzurlu yıllara..