arkadaşlar blogspot sitem ile adsense başvurdum 1.aşamayı gecti diğer siteme kod eklemek için panele giridiğimde aşağıdaki uyarı yazıyor benim anladığım adsenseye başvurduğum blogspot sitem dışında başka sitelerde yayınlayammammı....