The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discovery Satan varmı arkadaşlar ?

Fiyat ve ileitşim bilgilerini konuya yazınız.

2. el arıyorum ve 16 gb olmalı.
Hocam @ Ertan nickli üyede vardı 16gb iletişime geçin onunla