Dikkat ederseniz
denmiş.
Düşününki yarışmaya sadece acemi tasarımcılar katıldı ve kalite istenilen seviyede değil, böyle bir durumda üniversite bu tasarımları kullanmaz haklı olarakta ödül vermemesi gayet doğal.
o zaman ihale açıp kaliteli ajanslarla çalışacak koskoca KTÜ. Bu kadar net