ajansplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu KTÜ'ye "Yapın gönderin bizim olsun, istediğimiz gibi kullanalım, canımız isterse ödül veririz, istemezse kimseye bişey vermeyiz" şeklinde yarışma düzenleme hakkı mı veriyor? Bunu onaylıyor musunuz yani?
Dikkat ederseniz
Alıntı
Seçici Kurul, ödüle layık eser bulunamadığı durumda ödül vermeme hakkına sahiptir
denmiş.
Düşününki yarışmaya sadece acemi tasarımcılar katıldı ve kalite istenilen seviyede değil, böyle bir durumda üniversite bu tasarımları kullanmaz haklı olarakta ödül vermemesi gayet doğal.