sistemmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 adet Hizmet alındı.

Sunucu performansı harika görünüyor.

Uzun süre birlikte çalışmak dileğiyle...
İlginize teşekkür ederiz iyi günlerde kullanmanızı dileriz.


ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an kullandığım bi sunucum var ve üzerinde win 2008 r2 var. Merakmail sistemi çalışıyor üzerinde. Şu ana kadar sorunsuz olarak kullanıryuz., bunu sizin sunucuya aktarma yapsak aynı şekilde kullanmaya devam edebilirmiyiz.

Özel mesaj ile detaylı bilgi verdim.

KALAN STOK: 13