Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şu an kullandığım bi sunucum var ve üzerinde win 2008 r2 var. Merakmail sistemi çalışıyor üzerinde. Şu ana kadar sorunsuz olarak kullanıryuz., bunu sizin sunucuya aktarma yapsak aynı şekilde kullanmaya devam edebilirmiyiz.