Şu an kullandığım bi sunucum var ve üzerinde win 2008 r2 var. Merakmail sistemi çalışıyor üzerinde. Şu ana kadar sorunsuz olarak kullanıryuz., bunu sizin sunucuya aktarma yapsak aynı şekilde kullanmaya devam edebilirmiyiz.