Böyle aptal bir yarışma daha görmedim. Hem tüm hakları onlara ait olacak, istediği yerde istediği gibi kullanacak, hemde istemezse kimseye ödül vermeyecek. Ödüller de ödül olsa. Peh Bir üniversiteden böyle bir alanda daha aklı başında bir yarışma beklerdim...