Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen o sitede bulunanları kerize durumuna düşürecek bir ekran görüntüsü paylaşayım size Hadi biz vicdanımıza koyup değerlendiriyoruz da site sahibi elini neresine koyuyor peki ?

Kendi yaptığım bir satıştır ! ( domaini aktardığım kişi Okan'dır yani alanadlarının sahibi ) Kendisi satın aldı. Kendisi satın aldığı bir domainde nasıl olurda komisyonu düşürebiliyor ?

Sen bu dutlukta toprağı eşelerken biz mahsülü biçiyorduk



Bunu da gördüm ya ne diyelim ki.

Sonra Türk firmaları neden desteklenmiyor?

Al destekle hadi destekle (!)