Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uye olduktan sonra odemeyi nerden yaptin?
bende bulamadım bunu.üye oldum fakat ilk mesajdaki resimde bulunan ekranı bulamadım.hangi paketi seçecegimizi nerden açıcaz acaba...benimde ilk dikkatimi çeken arkaplandaki reddit olayı oldu.sırf bu yüzden 5$lık paketi denemek istiyorum ama nerden alacagımızı bulabilirsek tabi