Yok ben yanlış anlamadım. Sizde haklısınız, bir birimiz yanlış anladık galiba, kusura bakmayın özür dilerim. Ben olayın detayına hakim değilim şimdilik. Yani 25 dolar ödedim ama muhtemelen sınırlı izleme olacak v.s bunlara emin olduktan sonra daha detaylı yazacağım konusyu.
Birde bu kazanç tek videodan geldi. Tek paylaşım yani
Diyorum ya arkaplanda bir sekilde reddit var, o yuzden normaldir. Iyidir yani, yanlis bir tercih degil, faydali olacaktir. yillardir reddit zaten en buyuk trafik kaynakalrindan birisi, siz sadece madenin gorunmeyen diger bir yuzunden kazmayi vurup altini cikarmissiniz. Yani kazancin dogrudur, normal bir site olsa belki sans derdim ama bu site ise inanirim bu kazanca, yani iyi bir noktayi yakalamissiniz, hayirlisiyla devami gelsin.