Hayir negatif olarka neyi algilandin bilmiyorum, ben aslinda senin dedigini destekleyen bir mesaj attim. Emin olayim once falan yazmissin ya ilk mesajinda, ben de dedim kazandirir ben buna inaniyorum cunk uarkaplanda reddit ismini gordum ve bu kazandiracaginin en buyuk gostergesi. Negatif algiladigin yer neresi bilmiyorum.
Yok ben yanlış anlamadım. Sizde haklısınız, bir birimiz yanlış anladık galiba, kusura bakmayın özür dilerim. Ben olayın detayına hakim değilim şimdilik. Yani 25 dolar ödedim ama muhtemelen sınırlı izleme olacak v.s bunlara emin olduktan sonra daha detaylı yazacağım konusyu.
Birde bu kazanç tek videodan geldi. Tek paylaşım yani